8 αποτελεσματικοί τρόποι να προωθήσεις παλιές δημοσιεύσεις στο WordPress

WPBLOG TEAM
Τελευταία επεξεργασία 6 Αυγούστου, 2020, από

Θέλεις να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου; Μια από τις ευκολότερες και πιο έξυπνες μεθόδους για να λάβεις περισσότερες προβολές είναι να προωθήσεις τις παλαιότερες αναρτήσεις σου.

Σε αυτό το άρθρο, θα σου δείξω τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την προώθηση παλιών δημοσιεύσεων στο WordPress.

Γιατί, όμως, είναι σημαντικό να προωθήσεις παλιές αναρτήσεις;

Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι χρήστες δημιουργούν μια ανάρτηση στην ιστοσελίδα τους, την μοιράζονται μία ή δύο φορές και στη συνέχεια την αφήνουν στο περιθώριο στη σελίδα αρχειοθέτησης.

Γιατί, όμως, να μην αξιοποιείς στο έπακρο την κάθε ανάρτησή σου; Η προώθηση παλαιότερων δημοσιεύσεων (που σχετίζονται με το νέο σου περιεχόμενο) σου επιτρέπει να μεγιστοποιήσεις τις πιθανότητες επισκεψιμότητας.

Ακολουθούν 8 δοκιμασμένες μέθοδοι που θα σε βοηθήσουν να προωθήσεις τις παλαιότερες δημοσιεύσεις σου στο WordPress.

1. Μοιράσου τακτικά τις παλιές δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η πλειοψηφία των αναρτήσεών σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνεται ορατή μόνο από ένα μικρό μέρος του κοινού σου.

Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω του τεράστιου αριθμού των αναρτήσεων που κυκλοφορεί καθημερινά και δημιουργεί αποπροσανατολισμό και κατακερματισμό της προσοχής των ατόμων.

Γι ‘αυτό το λόγο σου συνιστώ να κοινοποιείς τις αναρτήσεις σου μοιράζοντάς τες σε πολλές διαφορετικές ώρες της ημέρας.

Το πρόσθετο Revive Old Post μοιράζεται αυτόματα τις παλιές σου αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Twitter, το Facebook και το LinkedIn.

Διανέμει τις αναρτήσεις σου σε διαφορετικούς χρόνους επιτρέποντάς σου να μεγιστοποιήσεις τον αριθμό των ατόμων που θα εκτεθούν σ’ αυτές.

2. Πρόβαλε σχετικές δημοσιεύσεις στην ιστοσελίδα σου

Όταν επισκέπτεσαι δημοφιλείς ιστοσελίδες όπως τις TechCrunch, Mashable και WPBeginner, ίσως έχεις παρατηρήσει ότι υπάρχει σχετικό περιεχόμενο δίπλα ή κάτω από κάθε άρθρο που διαβάζεις.

Εάν ένας χρήστης πραγματοποιήσει κύλιση προς τα κάτω για να διαβάσει ολόκληρο το άρθρο σου, σου δίνει μια πολύτιμη ευκαιρία.

Χρησιμοποιώντας ένα πρόσθετο σχετικών αναρτήσεων, μπορείς να του δώσεις τη δυνατότητα να εξερευνήσει περισσότερο την ιστοσελίδα σου (και άρα να κερδίσεις περισσότερες προβολές).

3. Πρόβαλε τις δημοφιλείς δημοσιεύσεις σου

Είναι γεγονός ότι μόλις το 20% του περιεχομένου της ιστοσελίδας σου προσελκύει το 80% της συνολικής επισκεψιμότητάς! Αυτό, φυσικά, συμβαίνει διότι ορισμένα άρθρα είναι απλά πιο δημοφιλή από άλλα.

Γιατί, λοιπόν, να μην εκμεταλλευτείς αυτή τη δημοτικότητα; Μπορείς να ξεκινήσεις να προβάλλεις το δημοφιλέστερο περιεχόμενό σου, εύκολα, με μερικά μόνο κλικ.

Τα άτομα που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου είναι πολύ πιθανό να διαβάσουν το περιεχόμενο που έχουν βρει ενδιαφέρον πολλοί άλλοι χρήστες πριν από αυτούς.Ακολουθούν μερικά εξαιρετικά δημοφιλή

4. Δημιούργησε καλύτερες σελίδες 404

Τα περισσότερα θέματα WordPress συνοδεύονται από ένα προεπιλεγμένο πρότυπο σελίδας 404. Όταν, δηλαδή, δεν είναι δυνατή η εύρεση μιας σελίδας που αναζητά ο χρήστης εμφανίζεται μια σελίδα 404.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτήν τη δυνατότητα για να παρουσιάσεις το σημαντικότερο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου για να κρατήσεις τον επισκέπτη αφοσιωμένο.

Μπορείς, ακόμη, να προσθέσεις μια φόρμα αναζήτησης στη σελίδα, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να εντοπίσουν το περιεχόμενο που επιθυμούν.

5. Βελτίωσε την αναζήτηση του WordPress

Η προεπιλεγμένη δυνατότητα αναζήτησης στο WordPress είναι αρκετά περιορισμένη. Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι βελτίωσης της συγκεκριμένης λειτουργίας.

Υπάρχουν δύο τρόποι για να το κάνεις αυτό:

Ο πρώτος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσεις τη φόρμα προσαρμοσμένης αναζήτησης της Google για να αντικαταστήσεις την αναζήτηση του WordPress.

Η δεύτερη μέθοδος είναι να χρησιμοποιήσεις ένα πρόσθετο αναζήτησης όπως το SearchWP.

Και οι δύο αυτές λύσεις θα βοηθήσουν στη βελτίωση της αναζήτησης στο WordPress.

6. Custom σελίδες αρχειοθέτησης

Η δημιουργία μιας προσαρμοσμένης σελίδας αρχειοθέτησης είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κάνεις το παλιό σου περιεχόμενο να ξεχωρίσει.

Μπορείς να προβάλεις τα πιο δημοφιλή άρθρα, τις περισσότερες δημοσιεύσεις με σχόλια, τις πρόσφατες αναρτήσεις και πολλά άλλα. Μπορείς, ακόμη, να εμφανίσεις όλες τις κατηγορίες / ετικέτες κάθε ανάρτησης, να προσθέσεις αρχεία (zip) και να τα συμπεριλάβεις σε μια φόρμα αναζήτησης.

Αυτό θα βοηθήσει τους επισκέπτες σου όχι μόνο στην εύρεση περιεχομένου, αλλά και σε μια συνολική θεώρηση της ιστοσελίδας σου και των θεμάτων που αυτή προβάλλει και πραγματεύεται.

Μην ξεχάσεις να προσθέσεις μια φόρμα εγγραφής μέσω email (newsletter) στη σελίδα!

7. Διασυνδεόμενα άρθρα

Η οικοδόμηση εσωτερικών συνδέσμων είναι μια από τις πιο σημαντικές στρατηγικές SEO. Είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσεις μια εσωτερική δομή σύνδεσης.

Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τον επισκέπτη να συνδέεται με τις παλιές σου αναρτήσεις όποτε κάτι είναι σχετικό με το άρθρο που διαβάζει.

Άλλωστε, οι χρήστες περιηγούνται στο διαδίκτυο κάνοντας κλικ από τον έναν σύνδεσμο στον άλλο. Βεβαιώσου ότι υπάρχουν πολλοί δικοί σου σύνδεσμοι στους οποίους μπορεί να περιηγηθεί.

8. Σύνδεσε παλιά άρθρα στα σχόλια

Όταν απαντάς σε σχόλια χρηστών στην ιστοσελίδα σου, πρέπει να προσπαθείς να χρησιμοποιείς συνδέσμους για να τους κατευθύνεις σε άλλα άρθρα στην ιστοσελίδα σου.

Δεν πρέπει, φυσικά, να υπερβάλεις με αυτό, αλλά είναι σημαντικό να το κρατήσεις στο μυαλό σου και θα εκπλαγείς με το πόσες ευκαιρίες θα προκύψουν.

Με αυτό τον τρόπο χτίζεις εμπιστοσύνη των επισκεπτών σου και αυξάνεις τις προβολές της ιστοσελίδας σου.

Ο κάθε σύνδεσμος που προσθέτεις μένει και για τυχόν μελλοντικούς επισκέπτες που θα έχουν την ίδια ερώτηση, αυξάνοντας, έτσι, τον αριθμό των κλικ που θα λάβουν.

Ελπίζω ότι αυτό το άρθρο σε βοήθησε να βελτιώσεις την προώθηση παλιών δημοσιεύσεων στην ιστοσελίδα σου στο WordPress.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, τότε μπορείτε να εγγραφείτε στο Youtube κανάλι μας για βίντεο με tutorials σχετικά με το WordPress. Μπορείτε επίσης να μας βρίσκετε στο Facebook και στο Twitter

dicha-favicon (whithout-radio)

Συντάκτης

WPBLOG Team

Η ομάδα του WPBLOG αποτελείται από ειδικούς πάνω στο WordPress οδηγούμενοι από τους Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη και Θοδωρή Γκίτσο.

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει!

Αφήστε ένα Σχόλιο

Shares