Πώς να διορθώσεις το πρόβλημα των email στο WordPress

WPBLOG TEAM
Τελευταία επεξεργασία 6 Αυγούστου, 2020, από

Δεν μπορείς να στείλεις μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πελάτες, συνδρομητές ή συνεργάτες σου;

Πολλοί αρχάριοι χρήστες αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το πρόσθετο φόρμας επικοινωνίας καθώς δεν αποστέλλει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή γιατί δεν βλέπουν τις αντίστοιχες ειδοποιήσεις στο WordPress.

Σε αυτό το άρθρο, θα σου δείξω πώς να διορθώσεις το πρόβλημα των email στο WordPress, ώστε η ιστοσελίδα σου να μπορεί να στέλνει αξιόπιστα email και να μπορεί να παρακάμπτει το φάκελο spam.

Γιατί δεν λαμβάνεις μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ιστοσελίδα σου στο WordPress

Ο πιο συνηθισμένος λόγος για τον οποίο δεν εμφανίζονται τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ότι ο διακομιστής φιλοξενίας WordPress δεν έχει ρυθμιστεί σωστά ώστε να χρησιμοποιεί τη λειτουργία PHP mail.

Ακόμη κι αν ο διακομιστής φιλοξενίας σου έχει ρυθμιστεί να χρησιμοποιεί την παραπάνω λειτουργία, πολλοί πάροχοι υπηρεσιών email όπως το Gmail, χρησιμοποιούν πληθώρα εργαλείων για τη μείωση των ανεπιθύμητων email.

Αυτά τα εργαλεία προσπαθούν να εντοπίσουν ότι ένα email προέρχεται πραγματικά από την τοποθεσία από την οποία ισχυρίζεται ότι προέρχεται.

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται από ιστοσελίδες WordPress συχνά αποτυγχάνουν αυτό το τεστ.

Αυτό σημαίνει ότι όταν αποστέλλεται ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ιστοσελίδα σου στο WordPress (πρόσθετο φόρμας επικοινωνίας, ειδοποίηση διαχειριστή κ.λπ.), ενδέχεται να μην καταφέρουν να φτάσουν ούτε στον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων του παραλήπτη.

Γι ‘αυτό το λόγο, σου προτείνω να μην χρησιμοποιείς το WordPress για να στείλεις το ενημερωτικό δελτίο email και να χρησιμοποιείς SMTP για την αποστολή email στο WordPress.

Τι είναι το SMTP;

Το SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) είναι το βιομηχανικό πρότυπο για την αποστολή email.

Σε αντίθεση με τη λειτουργία PHP mail, το SMTP χρησιμοποιεί τον κατάλληλο έλεγχο ταυτότητας που οδηγεί σε υψηλή δυνατότητα παράδοσης email.

Το WordPress διαθέτει ένα πρόσθετο SMTP WP Mail που διαμορφώνει την ιστοσελίδα σου στο WordPress ώστε να στέλνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιώντας SMTP αντί τη λειτουργία PHP mail.

Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να συνδεθείς με δημοφιλείς υπηρεσίες SMTP όπως SendinBlue, Gmail (G Suite), Office365, Amazon SES κ.λπ.

Παρακάτω, θα σου περιγράψω αναλυτικά τον τρόπο επίλυσης του ζητήματος των email στο WordPress.

Εγκατάσταση του πρόσθετου WP Mail SMTP

Όποια υπηρεσία SMTP κι αν επιλέξεις, θα πρέπει να έχεις εγκατεστημένο το πρόσθετο WTP Mail SMTP στην ιστοσελίδα σου.

Αυτό σου επιτρέπει να αλλάξεις το WordPress από τη χρήση της ενσωματωμένης λειτουργίας PHP mail στη χρήση της υπηρεσίας SMTP.

Αρχικά, εγκατάστησε και ενεργοποίησε το πρόσθετο WTP Mail SMTP. Στη συνέχεια, κάνε κλικ στο WP Mail SMTP στον πίνακα ελέγχου του WordPress για να διαμορφώσεις τις ρυθμίσεις του πρόσθετου.

Θα πρέπει να ξεκινήσεις εισάγοντας το όνομα και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της επιχείρησης από την οποία επιθυμείς να αποστέλλονται τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας σου.

Βεβαιώσου ότι θα εισάγεις σε αυτό το πεδίο την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα χρησιμοποιείς και στην υπηρεσία αλληλογραφίας SMTP.

Μπορείς να ορίσεις να εμφανίζεται αυτό το όνομα και η διεύθυνση email, ακόμα κι αν άλλα πρόσθετα (όπως WPForms) έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις.

Το WP Mail SMTP θα αντικαταστήσει τις ρυθμίσεις των άλλων πρόσθετων. Κατόπιν, πρέπει να επιλέξεις μια υπηρεσία αλληλογραφίας SMTP για την ιστοσελίδα σου.

Στο συγκεκριμένο άρθρο, θα σου δείξω πως να ρυθμίσεις το SMTP χρησιμοποιώντας το Sendinblue. Εάν προτιμάς να χρησιμοποιήσεις το Gmail ή το Office365, θα σου εξηγήσω παρακάτω τις αντίστοιχες διαδικασίες.

Για να ολοκληρώσεις τη ρύθμιση του WP Mail SMTP, θα πρέπει να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό με το Sendinblue.

Στην παρακάτω ενότητα, ακολουθεί η διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού Sendinblue και ύστερα από αυτό θα επανέλθω με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης του WP Mail SMTP.

Αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου WordPress χρησιμοποιώντας το Sendinblue

Το Sendinblue είναι ένας δημοφιλής πάροχος υπηρεσιών email. Σου επιτρέπει να αποστέλλεις μεγάλο αριθμό email με υψηλή δυνατότητα παράδοσης.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Sendinblue για να στέλνεις έως και 300 emails την ημέρα δωρεάν, αριθμός που θεωρείται ικανοποιητικός για αρκετές μικρές ιστοσελίδες.

Μέσα σε αυτό τον αριθμό περιλαμβάνονται, email από τη φόρμα επικοινωνίας, νέα στοιχεία λογαριασμού χρήστη, email ανάκτησης κωδικού πρόσβασης ή άλλα email που αποστέλλονται μέσω της ιστοσελίδας σου στο WordPress.

Αρχικά, θα πρέπει να μεταβείς στην ιστοσελίδα Sendinblue για να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό. Κάνε κλικ στο κουμπί «Δωρεάν Εγγραφή» για να δημιουργήσεις το λογαριασμό σου.

Μόλις δημιουργήσεις έναν λογαριασμό, θα δεις τον πίνακα ελέγχου Sendinblue. Εάν δεν ολοκλήρωσες το προφίλ σου κατά την εγκατάσταση, θα σου ζητηθεί να το κάνεις σε αυτό το στάδιο.

Στη συνέχεια, πρέπει να επικοινωνήσεις με την ομάδα υποστήριξης για να τους ζητήσεις να επαληθεύσουν τον λογαριασμό σου, με αυτόν τον τρόπο θα μπορείς να στέλνεις μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω του Sendinblue.

Σου συνιστώ να επικοινωνήσεις με την ομάδα υποστήριξης το συντομότερο, καθώς μπορεί να χρειαστούν περίπου 24 ώρες για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό σου.

Παράλληλα, όσο περιμένεις την επαλήθευση, μπορείς να προχωρήσεις με τα άλλα βήματα.

Αρχικά, πρέπει να μεταβείς στη διεύθυνση sendinblue.com/contact και να δημιουργήσεις ένα μήνυμα που θα περιλαμβάνει:

  • Ένα αίτημα για ενεργοποίηση του λογαριασμού σου
  • Τη διεύθυνση URL της ιστοσελίδας σου
  • Μια ενημέρωση ότι θα στέλνεις μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αφορούν συναλλαγές. Εάν επιθυμείς να χρησιμοποιείς το Sendinblue και για το ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου (newsletter), τότε θα πρέπει να δηλώσεις ότι θα στέλνεις και email για σκοπούς μάρκετινγκ.

Σε αυτό το στάδιο υπάρχει η πιθανότητα η ομάδα υποστήριξης να σου ζητήσει περισσότερες πληροφορίες. Εάν όχι, θα λάβεις ένα email που θα σε ενημερώνει ότι ο λογαριασμός σου έχει εγκριθεί.

Μόλις στείλεις το αιτήμά σου στην ομάδα υποστήριξης, μπορείς να προχωρήσεις και να προσθέσεις το domain name στην ιστοσελίδα. Δεν χρειάζεται να περιμένεις απάντηση για να προχωρήσεις στα επόμενα στάδια αυτής της διαδικασίας.

Δημιουργία ενός subdomain για την ιστοσελίδα σου

Αρχικά, θα πρέπει να ρυθμίσεις ένα subdomain. Αυτό είναι σαν μια ξεχωριστή ενότητα της ιστοσελίδας σου. Προτείνω να χρησιμοποιήσεις το mail1.yourdomain.com.

Σημείωση: Ο κεντρικός υπολογιστής του WordPress ενδέχεται να μην σου επιτρέπει να χρησιμοποιείς τον όρο αλληλογραφία (mail) ως subdomain, γι ‘αυτό προσθέτεις και το 1.

Για να προσθέσεις το subdomain σου, συνδέσου στο λογαριασμό φιλοξενίας ιστού και εντόπισε την ενότητα «Τομείς» στον πίνακα ελέγχου.

Σε αυτό το άρθρο, θα σου περιγράψω τη διαδικασία σε λογαριασμό φιλοξενίας στο Bluehost. Αφού, λοιπόν, συνδεθείς, πρέπει να μεταβείς στους Τομείς »Υποτομείς.

Στη συνέχεια, μπορείς να πληκτρολογήσεις το subdomain σου και να κάνεις κλικ στο πεδίο «Δημιουργία».

Εάν χρησιμοποιείς άλλους παρόχους φιλοξενίας ή εάν το DNS σου υπάγεται σε κάποιο άλλο μητρώο όπως το Domain.com ή το GoDaddy, ακολουθήστε τις αντίστοιχες οδηγίες τους.

Αφού δημιουργήσεις το subdomain, θα πρέπει να το προσθέσεις στο λογαριασμό σου στο Sendinblue.

Προσθήκη του subdomain σου στο Sendinblue

Στον λογαριασμό Sendinblue, πήγαινε στις «Ρυθμίσεις» και, στη συνέχεια, βρες το πεδίο «Οι αποστολείς σας» και κάνε κλικ στο κουμπί «Διαμόρφωση».

Στη συνέχεια, κάνε κλικ στην καρτέλα «Τομείς» και, στη συνέχεια, κάνε κλικ στο κουμπί «Προσθήκη νέου τομέα».

Εδώ εισάγεις ολόκληρο το subdomain (π.χ. mail1.yoursite.com) και κλικάρεις το πλαίσιο δίπλα στην επιλογή «Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω αυτό το subdomain για να υπογράφω ψηφιακά τα email μου (SPF, DKIM, DMARC)».

Στη συνέχεια, κάνε κλικ στην επιλογή «Αποθήκευση» και θα εμφανιστεί ένα αναδυόμενο παράθυρο με πολλές εγγραφές DNS.
Αυτές οι γραμμές κώδικα επιτρέπουν στο Sendinblue να εξουσιοδοτήσει το subdomain σου.

Συμβουλή: Μην ανησυχείς εάν κλείσεις το αναδυόμενο παράθυρο κατά λάθος. Μπορείς να το επαναφέρεις κάνοντας κλικ στο κουμπί «Έλεγχος ταυτότητας domain» δίπλα στο subdomain σου.

Άνοιξε μια νέα καρτέλα προγράμματος περιήγησης και συνδέσου ξανά στον λογαριασμό σου στον πάροχο φιλοξενίας.

Πρέπει να βρεις το domain σου και να ανοίξεις τις εγγραφές DNS. Στο Bluehost, η διαδικασία αυτή γίνεται μεταβαίνοντας στους Τομείς»Οι Τομείς μου και κάνοντας κλικ στην επιλογή «Διαχείριση» δίπλα στο domain σου.

Θα χρειαστεί να προσθέσεις 3 από τις εγγραφές TXT που παρέχονται από το Sendinblue εδώ.
Πρώτα, μετακινήσου προς τα κάτω για να βρεις την ενότητα TXT των εγγραφών DNS. Θα μοιάζει με αυτό:

Στη συνέχεια, κάνε κλικ στην επιλογή «Προσθήκη εγγραφής».
Συμπλήρωσε την πρώτη εγγραφή ως εξής:

Εγγραφή κεντρικού υπολογιστή: mail._domainkey.mail1
Τύπος εγγραφής: TXT
Τιμή TXT: Αντίγραψέ το από το Sendinblue.
TTL: 1 ημέρα

Συμβουλές: Η «εγγραφή κεντρικού υπολογιστή» μπορεί να ονομάζεται «κεντρικός υπολογιστής» ή «όνομα» από τον εκάστοτε πάροχο. Άλλαξε το mail1 εάν χρησιμοποίησες κάτι διαφορετικό για το subdomain σου. Ο τύπος εγγραφής ενδέχεται να μην απαιτείται. Η «τιμή TXT» μπορεί επίσης να ονομάζεται «δεδομένα TXT»: είναι το πρώτο, μεγάλο κομμάτι κώδικα στις λεπτομέρειες του Sendinblue. Το TTL θα μπορούσε να είναι 24 ώρες ή 86400 δευτερόλεπτα (και τα δύο ισοδυναμούν με 1 ημέρα). Εάν χρησιμοποιείς το GoDaddy, όρισέ το σε 1 ώρα.

Μόλις προσθέσεις την πρώτη εγγραφή, κάνε κλικ στην επιλογή «Αποθήκευση».

Στη συνέχεια, πρέπει να προσθέσεις τη δεύτερη εγγραφή. Συμπλήρωσε ως εξής:

Εγγραφή κεντρικού υπολογιστή: mail1
Τύπος εγγραφής: TXT
Τιμή TXT: v = spf1 περιλαμβάνουν: spf.sendinblue.com mx ~ all
TTL: 1 ημέρα

Μόλις ολοκληρώσεις, κάνε κλικ στην επιλογή «Αποθήκευση». Αφού το αποθηκεύσεις, πρέπει να προσθέσεις την τρίτη εγγραφή. Συμπλήρωσε ως εξής:

Εγγραφή κεντρικού υπολογιστή: mail1
Τύπος εγγραφής: TXT
Τιμή TXT: Αντίγραψέ το από το Sendinblue. Είναι το τρίτο κομμάτι κώδικα.
TTL: 1 ημέρα

Μόλις ολοκληρώσεις, προχώρησε στην αποθήκευση των ρυθμίσεων.

Προειδοποίηση: Το Sendinblue έχει, ακόμη, ένα τέταρτο κομμάτι κώδικα για μια εγγραφή DMARC. Το συγκεκριμένο δεν θα χρειαστεί για την επίτευξη του σκοπού μας και σου συνιστώ ανεπιφύλακτα να το παραλείψεις εκτός και εάν έχεις εμπειρία στη διαμόρφωση DMARC.

Αφού προσθέσεις τα αρχεία σου, επέστρεψε στο Sendinblue. Για κάθε εγγραφή, κάνε κλικ στο κουμπί «Προσθήκη εγγραφής. Παρακαλώ επαληθεύστε το».

Μπορεί να χρειαστούν έως και 24-48 ώρες για να μπορέσει το Sendinblue να επαληθεύσει τα αρχεία σου, αλλά συνήθως πρόκειται για μια γρήγορη διαδικασία.

Εάν δεν συμβεί τίποτα όταν κάνεις κλικ σε αυτό το κουμπί, σημαίνει ότι οι εγγραφές δεν μπορούν ακόμη να επαληθευτούν.

Έλεγξε ξανά αργότερα και δες αν έχουν επαληθευτεί. Μόλις επαληθευτούν, θα δεις με πράσινο χρώμα τη λέξη «Διαμορφωμένη» δίπλα στις εγγραφές: [εικόνα]

Μπορείς να συνεχίσεις με τα επόμενα βήματα όσο περιμένεις να πραγματοποιηθεί η επαλήθευση.

Ολοκλήρωση της ρύθμισης SMP WP Mail για χρήση του Sendinblue

Επέστρεψε στις ρυθμίσεις SMTP WP Mail στον πίνακα ελέγχου του WordPress. Θα πρέπει να έχεις εισάγει το From Email και From Name, σε περίπτωση που δεν το έχεις κάνει, μπορείς να τα εισάγεις τώρα.

Άφησε το πλαίσιο ελέγχου «Αντίστροφη Διαδρομή» μη επιλεγμένο, καθώς αυτή η επιλογή δεν χρησιμοποιείται από το Sendinblue.

Στη συνέχεια, κάνε κλικ στο «Sendinblue» για το mailer σου. Θα πρέπει να μεταβείς στον λογαριασμό σου στο Sendinblue για να βρεις το κλειδί API.

Απλώς, κάνε κλικ στον σύνδεσμο κάτω από το πλαίσιο «Κλειδί API» και ο πίνακας ελέγχου του λογαριασμού Sendinblue θα το ανοίξει, σε νέα καρτέλα. Αντίγραψε το κλειδί API v3 από αυτήν τη σελίδα.

Συγχαρητήρια! Πλέον, έχεις ρυθμίσει τα πάντα. Το τελευταίο βήμα είναι να στείλεις ένα δοκιμαστικό email για να βεβαιωθείς ότι όλα λειτουργούν.

Κατευθύνσου στην καρτέλα «Δοκιμή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου» του WP Mail SMTP και εισήγαγε μια διεύθυνση email για να στείλεις ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτή θα οριστεί ως η προεπιλογή στο email διαχειριστή της ιστοσελίδας.

Κάνε κλικ στην επιλογή «Αποστολή email». Θα πρέπει να δεις το μήνυμα «Το δοκιμαστικό email HTML εστάλη με επιτυχία!» Έλεγξε τα εισερχόμενά σου για να δεις αν έχει φτάσει. Θα μοιάζει με αυτό: [εικόνα]

Σημείωση: Εάν ο λογαριασμός Sendinblue δεν είναι ακόμα ενεργοποιημένος, θα λάβεις το μήνυμα: [άδεια_απόδοσης]: Δεν είναι δυνατή η αποστολή email. Ο λογαριασμός SMTP σου δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα.

Εναλλακτικοί τρόποι για την επίλυση του προβλήματος email του WordPress

Όπως μπορείς να δεις από τη λίστα των επιλογών αλληλογραφίας του πρόσθετου WP Mail SMTP, δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις το Sendinblue.

Παρόλο που αποτελεί την κορυφαία δωρεάν πρόταση, υπάρχουν και άλλες επιλογές που μπορείς να χρησιμοποιήσεις όπως το Office 365, το Gmail / G Suite, το Amazon SES κ.λπ.

Χρήση του Gmail ή του G Suite με WTP Mail SMTP για διόρθωση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Εάν έχεις λογαριασμό Gmail ή G Suite, τότε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να στείλεις τα email σου.

Δεν θα χρειαστεί να εισάγεις τα στοιχεία σύνδεσης του email σου στο WordPress όταν χρησιμοποιείς την προσθήκη WTP Mail SMTP.
Για να χρησιμοποιήσεις το Gmail ή το G Suite, ρύθμισε το WP Mail SMTP όπως φαίνεται παραπάνω και, στη συνέχεια, κάνε κλικ στην επιλογή «Google» για το mailer σου. Θα πρέπει να επιλέξεις το πλαίσιο «Αντίστροφη Διαδρομή».

Έπειτα από αυτό, θα σου ζητηθεί να εισάγεις ένα «Αναγνωριστικό Πελάτη» και «Μυστικό Πελάτη». Για να λάβεις αυτές τις λεπτομέρειες, θα πρέπει να δημιουργήσεις μια εφαρμογή ιστού στον λογαριασμό σου στη Google.

Σημείωση: Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτήν τη διαδικασία με έναν κανονικό λογαριασμό Gmail, όμως, η δυνατότητα παράδοσης των email σου θα είναι πολύ καλύτερη αν χρησιμοποιείς το G Suite. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά βασικά μειονεκτήματα στη χρήση του Gmail ή του G Suite. Το ένα είναι ότι ίσως χρειαστεί να επικοινωνήσεις με τον πάροχο φιλοξενίας σου για να τους ζητήσεις να εγκαταστήσουν το σωστό πιστοποιητικό ώστε να λειτουργήσει.
Ένα άλλο είναι ότι εάν αλλάξεις τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο μέλλον, θα χρειαστεί να περάσεις ξανά ολόκληρη τη διαδικασία από την αρχή. Αυτό θα περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας νέας εφαρμογής ιστού.

Χρήση του Office 365 / Outlook με WTP Mail SMTP για διόρθωση email

Εάν χρησιμοποιείς το Microsoft Office 365 ή το Outlook για τον κανονικό λογαριασμό email σου, τότε μπορείς επίσης να το χρησιμοποιήσεις για να στείλεις μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω του WordPress.

Ωστόσο, αυτή η επιλογή δεν συνιστάται, καθώς είναι λιγότερο ασφαλής από τις προαναφερθείσες.

Θα χρειαστεί να ρυθμίσεις το WP Mail SMTP όπως παραπάνω, στη συνέχεια, κάνε κλικ στην επιλογή «Άλλο SMTP». Αυτό θα ανοίξει μια φόρμα για συμπλήρωση. Συμπλήρωσέ το χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες ρυθμίσεις:

Κεντρικός υπολογιστής SMTP: smtp.office365.com
Κρυπτογράφηση: TLS
Θύρα SMTP: 587
Αυτόματο TLS: (η άδεια είναι ενεργοποιημένη)
Έλεγχος ταυτότητας: (η άδεια είναι ενεργοποιημένη)
Όνομα χρήστη SMTP: Η διεύθυνση email του λογαριασμού σου στο Office 365
Κωδικός πρόσβασης SMTP: Ο κωδικός πρόσβασης του λογαριασμού σου στο Office 365

Ένα βασικό πρόβλημα με αυτήν τη μέθοδο είναι ότι απαιτεί την αποθήκευση του κωδικού πρόσβασης σε απλό κείμενο μέσα στο WordPress.

Αυτό δεν είναι ασφαλές καθώς ο κωδικός πρόσβασής σου θα είναι ορατός σε άλλους διαχειριστές του λογαριασμού σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις οδηγίες στην εφαρμογή WP Mail SMTP για να τον καταγράψεις στο αρχείο wp-config.php.

Χρήση του Amazon SES με WTP Mail SMTP για διόρθωση email

Η πλατφόρμα Amazon AWS διαθέτει μια απλή υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (SES) που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να διορθώσεις το ζήτημα του email στο WordPress.

Το καλύτερο πλεονέκτημα της Amazon είναι ότι σου επιτρέπει να στέλνεις έως και 62.000 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κάθε μήνα εντελώς δωρεάν. Το μειονέκτημα είναι ότι η ρύθμιση είναι λίγο απαιτητική για αρχάριους χρήστες.

Παρόλα αυτά, πολλοί επαγγελματίες και προχωρημένοι χρήστες χρησιμοποιούν το Amazon SES για την υπηρεσία SMTP email, οπότε δεν θα μπορούσα να μην το αναφέρω στο συγκεκριμένο άρθρο.

Αν σε ενδιαφέρει να ρυθμίσεις το Amazon SES με το WordPress, δες τις πλήρεις οδηγίες σχετικά με τον τρόπο ρύθμισης του Amazon SES στο WordPress.

Όποια αλληλογραφία και αν αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις, θυμήσου πάντα να χρησιμοποιείς την καρτέλα «Δοκιμή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου» για να διασφαλίσεις ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στέλνονται με επιτυχία.

Πρέπει επίσης να βεβαιωθείς ότι έχεις ελέγξει τα εισερχόμενά σου και έχεις λάβει το δοκιμαστικό email.

Ελπίζω ότι αυτό το άρθρο σε βοήθησε να μάθεις πώς να διορθώσεις το WordPress όταν αντιμετωπίζει πρόβλημα με την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, τότε μπορείτε να εγγραφείτε στο Youtube κανάλι μας για βίντεο με tutorials σχετικά με το WordPress. Μπορείτε επίσης να μας βρίσκετε στο Facebook και στο Twitter

dicha-favicon (whithout-radio)

Συντάκτης

WPBLOG Team

Η ομάδα του WPBLOG αποτελείται από ειδικούς πάνω στο WordPress οδηγούμενοι από τους Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη και Θοδωρή Γκίτσο.

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει!

Αφήστε ένα Σχόλιο

Shares