Πώς να προγραμματίσεις κουπόνια στο WooCommerce (και να εξοικονομήσεις χρόνο)

WPBLOG TEAM
Τελευταία επεξεργασία 6 Αυγούστου, 2020, από

Θέλεις να προγραμματίσεις κουπόνια για το ηλεκτρονικό σου κατάστημα (e-shop);

Ο προγραμματισμός κουπονιών σου επιτρέπει να εκτελείς εύκολα εποχιακές ή στοχευμένες περιόδους εκπτώσεων ή προσφορών μέσα στη διάρκεια του έτους χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείς για την ενεργοποίηση και απενεργοποίησή τους.

Σε αυτό το άρθρο, θα σου περιγράψω βήμα προς βήμα τη διαδικασία με την οποία θα προγραμματίσεις, με απλό και εύκολο τρόπο, κουπόνια στο WooCommerce (και θα εξοικονομήσεις χρόνο!).

Γιατί να δημιουργήσεις προγραμματισμένα κουπόνια στο WooCommerce;

Τα κουπόνια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα και να πετύχεις περισσότερες πωλήσεις.

Ωστόσο, η δημιουργία κουπονιών για διαφορετικές εκπτωτικές περιόδους, η ενεργοποίηση τους για συγκεκριμένες ώρες και η απενεργοποίησή τους μετά τη λήξη της προθεσμίας μπορεί να ενέχει πολλή δουλειά.

Γι’ αυτό το λόγο, οι ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων προγραμματίζουν τα κουπόνια και ολόκληρη τη διαφημιστική εκστρατεία που τα συνοδεύει (όπως αναδυόμενα παράθυρα, γραμμές ειδοποιήσεων κ.λπ.), ώστε να μπορούν να τα ξεκινήσουν και να τα τερματίσουν αυτόματα σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα χωρίς καμία χειροκίνητη παρέμβαση.

Για παράδειγμα, μπορείς να προγραμματίσεις κουπόνια για δημοφιλείς περιστάσεις και περιόδους, όπως η Black Friday, τα Χριστούγεννα, η Πρωτοχρονιά, η ημέρα της μητέρας, η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και άλλες.

Με τον προγραμματισμό εξοικονομείς χρόνο τον οποίο μπορείς να διαθέσεις για να εστιάσεις στην προώθηση της εκπτωτικής σου εκστρατείας ώστε να αποδώσει τα μέγιστα.

Αν πρόκειται, μάλιστα, για χαλαρή περίοδο, μπορείς να αξιοποιήσεις αυτόν τον ελεύθερο χρόνο μαζί με την οικογένεια και τους φίλους σου.

Πώς μπορείς, λοιπόν, να προγραμματίζεις εύκολα κουπόνια στο WooCommerce;

Στο πρώτο μέρος του άρθρου θα σου αναλύσω τον προγραμματισμό κουπονιών στο WooCommerce και το δεύτερο μέρος τον τρόπο προγραμματισμού διαφημιστικού υλικού προώθησης όπως μπάρες ειδοποίησης, αναδυόμενα παράθυρα κ.λπ., ώστε να είσαι σε θέση να αυτοματοποιήσεις ολόκληρη τη διαδικασία.

Δημιουργία προγραμματισμένου κουπονιού στο WooCommerce

Για τους σκοπούς αυτού του άρθρου θα βασιστώ στο πρόσθετο Advanced Coupons.

Είναι το καλύτερο πρόσθετο κώδικα κουπονιών WooCommerce στην αγορά και προσδίδει πολλά ισχυρά χαρακτηριστικά στην προεπιλεγμένη λειτουργία κουπονιών WooCommerce.

Αρχικά, πρέπει να εγκαταστήσεις και να ενεργοποιήσεις το πρόσθετο Advanced Coupons. Μετά την ενεργοποίηση, πρέπει να επισκεφτείς τη σελίδα WooCommerce»Κουπόνια στον πίνακα ελέγχου του WordPress.

WooCommerce»Κουπόνια στον πίνακα ελέγχου

Στη συνέχεια, πρέπει να κάνεις κλικ στο κουμπί «Προσθήκη Κουπονιού» για να δημιουργήσεις ένα νέο κουπόνι. Στο επάνω μέρος της οθόνης, θα σου ζητηθεί να πληκτρολογήσεις τον κωδικό κουπονιού που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.

δημιουργία νέου κουπονιού

Κατόπιν, πρέπει να διαλέξεις τι είδους κουπόνι θα χρησιμοποιήσεις.

Στο συγκεκριμένο άρθρο, θα χρησιμοποιήσω ποσοστιαία έκπτωση. Μπορείς να επιλέξεις τον «Τύπο Έκπτωσης» από την αναπτυσσόμενη λίστα και μετά να πληκτρολογήσεις το ποσοστό.

ρύθμιση τύπου έκπτωσης κουπονιού

Στη συνέχεια, πρέπει να κάνεις κλικ στην καρτέλα «Προγραμματιστής» που προστίθεται από το Advanced Coupons και να εισάγεις μια ημερομηνία έναρξης και λήξης για το κουπόνι σου.

Εάν το επιθυμείς, έχεις τη δυνατότητα να αλλάξεις τα προεπιλεγμένα μηνύματα σφάλματος που θα εμφανίζονται εάν οι πελάτες προσπαθήσουν να χρησιμοποιήσουν τον κωδικό κουπονιού πολύ νωρίς ή πολύ αργά.

προγραμματιστής advanced coupons

Συμβουλή: Το κουπόνι θα ξεκινήσει στις 12:00:00 της ημερομηνίας έναρξης και θα λήξει στις 23:59:59 της ημέρας πριν από την ημερομηνία λήξης. Το Advanced Coupons χρησιμοποιεί τη ζώνη ώρας που έχεις ορίσει στο WordPress. Μπορείς να ελέγξεις ή να αλλάξεις αυτήν την επιλογή στις Ρυθμίσεις»Γενικά στην περιοχή διαχειριστή του WordPress.

Μόλις ολοκληρώσεις τη διαδικασία, είσαι, πλέον, σε θέση να δημοσιεύσεις το κουπόνι. Εάν ένας πελάτης προσπαθήσει να το χρησιμοποιήσει πριν από τη σωστή ημερομηνία, θα δει το μήνυμα σφάλματος στη σελίδα του καλαθιού αγορών του.

μήνυμα σφάλματος κουπονιού

Πέρα από την εξοικονόμηση χρόνου, άλλο ένα πλεονέκτημα του προγραμματισμού κουπονιών είναι ότι μπορείς να τον αξιοποιήσεις για την ενίσχυση του ψηφιακού μάρκετινγκ της επιχείρησής σου.

Για παράδειγμα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (newsletter) για να στείλεις μαζικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε όλους τους συνεργάτες και τους πελάτες σου ώστε να τους ενημερώσεις για την επερχόμενη προσφορά και να μπορούν και εκείνοι με τη σειρά τους να το κοινοποιήσουν στο δικό τους κοινό.

Με το πρόσθετο Advanced Coupons, μπορείς να προγραμματίσεις όσους κωδικούς κουπονιών θέλεις, ώστε να μπορείς να εξοικονομήσεις χρόνο και να τον διαθέσεις για να αναπτύξεις περαιτέρω την επιχείρησή σου.

Για τους ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shops), ο σχεδιασμός των κουπονιών καθώς και το ημερολόγιο των εκπτώσεων/ προσφορών γίνεται στις αρχές του έτους.

Δεδομένου ότι πραγματοποιούνται πολλές ίδιες πωλήσεις, αυτό βοηθά να αυτοματοποιούνται τμήματα της λειτουργικής διαδικασίας.

Προώθηση των προγραμματισμένων κουπονιών στο WooCommerce

Τώρα που έχεις προγραμματίσει κουπόνια για διαφορετικές εκπτωτικές περιόδους στο κατάστημά σου, θα πρέπει να τα προωθήσεις ώστε να επιτύχεις τις μεγαλύτερες δυνατές πωλήσεις.

Συχνά, δημοφιλή καταστήματα χρησιμοποιούν δυναμικά στοιχεία ιστοσελίδας, όπως κυμαινόμενη γραμμή επικεφαλίδας, αναδυόμενα παράθυρα, πλαίσια κύλισης διαφανειών, κ.λπ. για να αναδείξουν τις εκπτώσεις και τις προσφορές τους.

δυναμικά στοιχεία ιστότοπου ανάδειξης προσφορών 1
δυναμικά στοιχεία ιστότοπου ανάδειξης προσφορών 2

Μπορείς και εσύ να χρησιμοποιήσεις όλα τα παραπάνω στοιχεία καθώς και να τα αυτοματοποιήσεις με το OptinMonster.

Το OptinMonster είναι το καλύτερο λογισμικό βελτιστοποίησης μετατροπών στην αγορά που σε βοηθά να μετατρέψεις τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου σε συνδρομητές newsletter και κατ’ επέκταση δυνητικούς πελάτες που θα πραγματοποιούν αγορές.

Το OptinMonster συνοδεύεται από χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης, αναδυόμενο κώδικα κουπονιού, πλαίσια διαφανειών και άλλα εργαλεία που σε βοηθούν να προωθήσεις τις πωλήσεις σου και να ενισχύσεις τη μετατροπή.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το συγκεκριμένο λογισμικό και τις διαφορετικές επιλογές εμφάνισης που προσφέρει για να προγραμματίσεις όχι μόνο μια εκπτωτική καμπάνια, αλλά και για να εξατομικεύσεις την εκπτωτική σου καμπάνια με βάση τη γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη.

Για παράδειγμα, μπορείς να προγραμματίσεις ταυτόχρονα μια Χριστουγεννιάτικη έκπτωση για τις ΗΠΑ και μια έκπτωση για το Diwali στην Ινδία.

OptinMonster επιλογές εξατομίκευσης

Ελπίζω αυτό το άρθρο να σε βοήθησε να μάθεις πώς να δημιουργήσεις ένα προγραμματισμένο κουπόνι στο WooCommerce για να μπορείς να αυτοματοποιήσεις τις πωλήσεις σου.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, τότε μπορείτε να εγγραφείτε στο Youtube κανάλι μας για βίντεο με tutorials σχετικά με το WordPress. Μπορείτε επίσης να μας βρίσκετε στο Facebook και στο Twitter

dicha-favicon (whithout-radio)

Συντάκτης

WPBLOG Team

Η ομάδα του WPBLOG αποτελείται από ειδικούς πάνω στο WordPress οδηγούμενοι από τους Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη και Θοδωρή Γκίτσο.

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει!

Αφήστε ένα Σχόλιο

Shares